اینستاگرام

علت ایجاد چین و چروک چیست ؟

علت ایجاد چین و چروک چیست ؟
– نور خورشید : در برابر اشعه های نور خورشید بهتر است از کرم ضد آفتاب همچنین عینک آفتابی استفاده نمایید، همان طور که می دانید نور خورشید اشعه ماورای بنفش را دارا هست و این اشعه اگر طولانی مدت با پوست شما برخورد کند باعث می شود حتی پوست به سرطان نیز دچار شود.
– سیگار : افراد سیگاری با نقص در کلاژن سازی روبه رو می شوند و همچنین به مرور زمان چربی زیر پوست خود را از دست می دهند ( از عوامل از دست رفتن چربی زیر پوست می توان به عدم تغذیه مناسب و کاهش اشتها می توان اشاره نمود.)
– استرس : افرادی که با استرس مواجه هستند همواره عضلات آن ها با انقباض دائمی مواجه می شود، که این انقباض در پوست باعث کشیده شدن دائمی در پوست شما می گردد به همین دلیل افرادی که دائما عصبی هستند علاوه بر دچار شدن به سردردهای میگرنی با چین و چروک زودرس پوست خود مواجه می شوند به همین دلیل پیرتر به نظر می آیند.
– سن : با افزایش سن افراد لایه ی خارجی پوست یا همان ایپدرم پوست نازک تر می گردد و این دلیل دیگری بر افزایش چین و چروک می باشد.
– کم آبی بدن : پوست های خشک در مقایسه با پوست های چرب زودتر دچار چروک می شوند. و علت این امر نیز عدم نگهداری آب در پوست خشک به دلایل سرشتی می باشد.
– هورمون کورتیزول: این هورمون توسط غده آدرنال یا فوق کلیه ترشح می شود. علت ترشح این هورمون نیز واکنش بدن به استرس می باشد. در صورت ترشح این هورمون، کلاژن که پروتئینی در پوست می باشد از بین می رود در نهایت با چین و چروک زودرسی مواجه خواهیم شد.
– ژنتیک
– برخی شغل ها که باعث می شود تا فرد در معرض نور آفتاب به مدت طولانی قرار گیرد، از قبیل این مشاغل می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• کشاورزی
• کارگری ساختمان

علت ایجاد چین و چروک چیست ؟

علت ایجاد چین و چروک چیست ؟

کرم پریکاتن بهترین برطرف کننده چین و چروک . جهت آشنایی با این محصول و خرید این محصول به لینک زیر مراجعه کنید

کرم ضد چروک پریکاتن