اینستاگرام

ماسک زیر چشم (collagen crystal eye mask)

کلاژن یکی از پروتئین های پوست است که نقش بسیار زیادی در درخشندگی و صافی سطح پوست دارد. این پروتئین پس از سی سالگی کم و کمتر می شود. هر چه میزان این ماده در بدن کمتر می شود بر سطح پوست چروک های ریز ایجاد می شود. با گذشت زمان این چروک ها بیشتر و عمیق تر می شوند. زیر چشم به دلیل نداشتن چربی، سریعتر چروک می شود.ماسک کریستالی زیر چشم (collagen crystal eye mask)  یکی از درمان ها و موارد پیشگیری از چروک و تیرگی زیر چشم است.

ماسک زیر چشم کریستالی حاوی کلاژن طبیعی و عصاره گیاه کاکتوس موجب آبرسانی قوی و مرطوب کردن پوست زیر چشم می شود و با تحریک کلاژن سازی طبیعی پوست باعث خونرسانی بیشتر و رفع خستگی و پف و تیرگی زیر چشم می شود. ماسک کریستالی زیر چشم (collagen crystal eye mask) هیچ گونه حساسیتی به روی پوست ایجاد نمی کند. استفاده ی دو یا سه بار در هفته موجب بازگشت شادبی به پوست زیر چشم می شود.

ماسک زیر چشم (collagen crystal eye mask)

 

روش استفاده از ماسک کریستالی کلاژن:
قبل از خواب صورت خود را با شوینده ی مناسب شستشو داده و سپس کاملا خشک کنید. ماسک ها را از بسته خارج کرده و به آرامی به روی پوست زیر چشم خود قرار دهید تا مواد سطح آن جذب پوست شود. پس از 20 تا 30 دقیقه می توانید آن را جدا کرده و بخوابید. فردا روز خوبی برای شما خواهد بود.

برای روشن کردن نواحی خاص بدن ( ناحیه تناسلی ) از کرم روشن کننده سکرت استفاده کنید.