اینستاگرام

نظر پروفسور ابراهیم ساراچ اغلو درباره معجون سیر و لیمو و جعفری

قبل از آنکه درباره خواص اعجاب انگیز معجون سیر و لیمو و جعفری سخن بگوییم بهتر است جناب دکتر ابراهیم عدنان ساراچ اوغلو را بشناسیم که در سال 1949 متولد شدو تا اکنون در حوزه سلامت با گیاهان دارویی فعالیت می کند.

ابراهیم ساراچ اوغلو پس از اتمام تحصیلات در رشته شیمی در سال ۱۹۸۲ تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه graz استرالیا به اتمام رساند و در سالهای ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۶ در رشته های بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی ترکیه مشغول به کار و تدریس شد.

در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۴ در دانشگاه karlfranzes به عنوان هیئت علمی مشغول به کار شد و در این مدت مقالات مهمی از ایشان در سطح بین الملل منتشر گردید و خواص سیر لیمو جعفری را نیز بارها در مقالات علمی خود مورد تاکید قرار داد.

پروفسور ساراچ اوغلو همزمان که در دانشگاه ويانا ومشغول به کار بود فعاليت هاي خود را در زمنیه داروهای گياهی و تأثیر آنها در انسان در زمینه بیماریهای سرطان و مشکلات پروستات و همچنین هپاتیت و… را در چارچوب های علمی تشریح کرد که این معجون نیز یکی از ارکان دارویی این دانشمند بود.

 

سیر لیمو جعفری طرز تهیه

دکتر هنوز هم در دانشگاه هاي آیدین و مرمره استانبول در زمینه گیاهان دارویی پیشرفته و بیوشیمی غذایی تدریس میکند و معتقد است نظریه های علمی ابن سینا و یکی از الطاف خداوندی به علم پزشکی است.

همانطور که در برنامه تلویزیونی می بینید سالها قبل جناب پروفسور راه های خانگی و طرز تهیه اسموتی و معجون سیر لیمو و جعفری را تشریح کرده اند و اعتقاد خاصی به پدیده ی کاهش وزن و لاغری با این عصاره دارند.

همانطور که میدانید این عصاره را تنها می‌توان ۵ روز مصرف کرد و نباید بیشتر از آن شود چون ترکیب معجون سیر لیمو و جعفری آسیب های جدی به معده و دفع مواد و املاح مفید از بدن می زند که زیاده روی در مصرف آن بسیار خطرناک است.

لازم به ذکر است جناب پروفسور ساراچ اوغلو سافت ژل سیر لیمو جعفری را در لابراتورا لقمان حکیم ترکیه فرموله کرده و اعتقاد دارد برای پیشگیری از آسیب های این معجون بهتر است قرص های ژله ای سیر لیمو جعفری را که نه تنها عارضه ای ندارد بلکه میتوان بلند مدت مصرف کرد استفاده کنیم.

جهت سفارش و خرید محصول سیر لیمو جعفری اینجا را کلیک کنید.

توجه داشته باشید متاسفانه محصولات تقلبی و مشابه در بازار کشور ترکیه و ایران مورد استفاده سود جویان و کلاهبرداران شده که بصورت قاچاق و بدون مجوز در بازار و در شرایط غیر بهداشتی تولید و نگهداری می شود.

فروشگاه نسیم سلامت تنها فروشگاهی است که بصورت قانونی و با تاییده سازمان غذا و دارو این محصول را وارد و عرضه می کند.